Hjelpesenter

Finn svar på vanlige spørsmål eller kontakt oss for hjelp

Ofte stilte spørsmål

Hvordan booker jeg en time?

Du må ha mottatt en booking-lenke fra ditt forsikringsselskap. Klikk på lenken og følg instruksjonene for å velge behandler og tidspunkt.

Jeg har ikke mottatt noen booking-lenke

Kontakt ditt forsikringsselskap for å få bekreftet at saken din er opprettet. De vil sende deg en lenke når saken er godkjent.

Kan jeg endre eller avbestille en time?

Ja, du kan endre eller avbestille timen din ved å kontakte oss på support@speare.no eller ringe oss på +47 40100024 . Merk at det kan være begrensninger på hvor nær timen du kan gjøre endringer.

Hva skjer etter at jeg har booket?

Du vil motta en bekreftelse på SMS og e-post med all informasjon om timen din. Behandleren vil også få beskjed og være forberedt på ditt besøk.

Er mine personopplysninger sikre?

Ja, vi tar personvern på alvor. All data er kryptert og håndteres i henhold til GDPR. Vi deler kun nødvendig informasjon med din valgte behandler.

Trenger du mer hjelp?

For pasienter

support@speare.no
+47 40100024
Man-Fre: 08:00-16:00

For partnere

support@speare.no
+47 40100024

© 2025 Speare Helse. All rights reserved.